.

soal cinta adalah soal hati ia juga soal jodoh . manusia mampu merancang tapi Tuhan yang menentukan jodoh kita

Sunday

Majlis Anak Kesayangku

Assalamualaikum ...


Alhamdulilah aku dan keluarga panjatkan kesyukuran kepada ALLAH SWT , Maha pencipta yang Agong , Selamat sudah Majlis Kesyukuran Raja Muhammad Aryan yang telah dilansungkan pada 16.03.2013 , pukul 10.00 pagi di Rumah ku Syurga ku ( di johor bharu + pengerang = tanjang pengelih ) . Alhamdulilah ramai yang hadir ke Majlis Kesyukuran anak kami ,

YA ALLAH aku dan keluraga amat bersyukur dengan kurnia yang Engkau berikan kepada aku dan keluraga , ALLAH , aku rasa bahagia bila aku dikurniakan seorang cahayamata yang tidak ternilai bagi aku dan kelurga , ALLAH jika ada rezeki untuk aku , Engkau izikan laa aku mengandung lagi ..

YA ALLAH , selama aku mengadung kan Raja Muhammad Aryan , Ramai orang yang gembira , Bila lahirnya Raja Muhammad Aryan ramai orang yang bahagia , YA ALLAH dengan kehadiran Raja Muhammad Aryan kurniaMU , membuat ramai yang bahagia , hati dan jiwa ku bahagia yang teramat..

Abi & Ummie sayang Raja Muhammad Aryan 
I LOVE YOU MY KING



Bonda & Maksu & Nenda
WE LOVE YOU SAYANG


Buai Doi buad Raja Muhammad Aryan 
UNGU & PUTIH 



Abi & Ummie & Nenda & Bonda & Maksu
SAYANG,CINTA, KASIH 
RAJA MUHAMMAD ARYAN ( HERO )