.

soal cinta adalah soal hati ia juga soal jodoh . manusia mampu merancang tapi Tuhan yang menentukan jodoh kita

Monday

hikhik  ,



Cincin Siti yang diberi oleh Raja Fadzli , ia menunjuk kan  sesuatu yang istimewa kerna Cinta kita tidak pernah berkata-kata serta tidak pula mempunyai suara , hanya pena tukang kata , penghibur tika duka dan lara . Ia juga timbul lar  Mahligai Rindu antara antara Siti dan Raja Fadzli , apabiler berjauhan dari pandangan dan sentiasa merindui antara satu sama lain , 

Bagi Raja Fadzli sya adalah Bidadari Hati nya , yang tidak ada pada wanita lain kerna ada keunik kan  tentang saya, Sudah 22 taun saya hidup tapi sye tidak mengetahui apew keunik kan saya pada mata Raja Fadzli . Sejak kehadiran Raja Fadzli , hidup sye semakin ceria dan bahagia di sampingnya , sye bersyukur kepada ALLAH kerna telah temukan dye untuk saya , sejarah ku bersama cinta dahulu telah padam dalam memorie hati dan fikirkan ku . 

Cinta ku hanya untuk ALLAH , RASUL , KELURGA DAN TUNANG KU , Cinta dari ILAHI ada lah cinta yang suci dan di redhai oleh ALLAH S.W.T , saya amat kagum dengan CINTA ALLAH kerna diri ku telah merasa bahagia walaupown saya dan Raja Fadzli hanye bertunang .Saya dan Raja Fadzli tidak putus2 berdoa kepada ALLAH supaya panjang kan hubungan KAMI .. 

2 comments: