.

soal cinta adalah soal hati ia juga soal jodoh . manusia mampu merancang tapi Tuhan yang menentukan jodoh kita

Saturday


Kini saya Lebih bahagia bersama dengan tunang saya .
memang sukar untuk ku hadapi dugaan niey .
kerana ia memang mencabar dari sume segi aspek ..

Alhamdulilah dan bersyukur kepada ALLAH keranaNya 
telah kuat kan Iman saya selama niey,

Terima Kasih Ya ALLAH , kerna engkau ,saya bahagia 
Kerna engkau juga hidup ku semakin ceria .
 . 
YA ALLAH , saya pohon , Jangan lar engkau mengambil ia lagi 
seperti mana engkau mengambil orang yang ku sayang dahulu . .

Engakau telah mengajar dan memberi pengalaman kepada saya
ia membuat saya lebih dewasa dan berfikiran positif.
Saya berserah dan bertawakal dengan ketentuanMu ..

TERIMA KASIH ALLAH ATAS PEMBERIAN YANG 
BERHARGA BUAT DIRI SAYA 



No comments:

Post a Comment